Tuesday, May 22, 2012

ALOHA






































































HAWAIIAN shirt? Never! How can anybody wear something like that?! Well...you see. Paulina´s bag impressed me. So now I also have something with the same print. This transparent, sleeveless shirt is ideal for summer. Ok, again the same thing - Never say never!

HAVAJSKÁ košeľa? Nikdy! Ako si to môže na seba niekto dať?! Nuž...vidíte. Paulinina taška ma očarila. Tak aj ja mám teraz svoj kúsok s rovnakou potlačou. Táto priesvitná, bezrukávová blúza je úplne ideálna na leto. Ok, zase sa raz potvrdilo - Nikdy nehovor nikdy!

H&M shirt, shorts and bag (new collection), blazer / Zara shoes / Mango sunnies

28 comments:

  1. si neskutočne ňuňavá, keď sa smeješ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ja sa na fotkách radšej smejem, lebo keď som vážna, vyzerám jak na väzenských fotkách... a ďakujem

      Delete
  2. mně se květinové košile hrozně líbí, tahle je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj mne sa ľubia, ale táto je taká havajská :)

      Delete
  3. Ta košile wow!! taky mě takový až tak neberou, ale tahle.. super!! :)

    ReplyDelete
  4. to som vždy vravela aj ja. Ale presa len , zatiaľ sa mi vôbec nespája s divnými panskými košeľami, naopak tieto ma berú.
    Moc super skombinované!

    ReplyDelete
  5. gorgeous! love this look!

    xoxo from nyc & http://www.the-beautiful-things.com

    ReplyDelete
  6. S botičkami sa mi to veľmi páči ! :)

    http://cupofstylemuffins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Love your shorts! and your blouse ! really great comfy outfit :)

    Visit my blog i've just made a Wes Andersons post "Reasons to watch Moonrise Kingdom"

    http://awkwardlydancing.blogspot.mx

    ReplyDelete
    Replies
    1. that´s what I love, comfy style ;)

      Delete
  8. Miluju na tobě tyhle barevné vzory!!!

    ReplyDelete
  9. do divadla? :D krásna košeľa, ide ti :)

    ReplyDelete
  10. Kombinace šortek a tvých krásných štíhlých nohou je naprosto famózní!*

    ReplyDelete
  11. havajska kosela uplne super!! aj naramceky!

    ReplyDelete
  12. Very nice look! ;)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    ReplyDelete
  13. ta košile vypadá moc dobře :)

    ReplyDelete
  14. Ďakujem moc moc! Thank you!

    ReplyDelete