Saturday, December 22, 2012

LOST AND FOUND




A LITTLE bit of pre-christmas provocation. Martin's camera got broken in summer and now when it's repaired, we finally got the photos from it. I love those surprises, when I can remember of last year's trips by browsing pictures. Now I'm looking at them again and again and I already forgot that I have no christmas cakes on the table, my rooms are soo messy and I still didn't buy all presents. At least I feel peace :) . And that's what Christmas is about.

TAKÁ TROCHU predvianočná provokácia. Maťovi sa v lete pokazil foťák a keďže až teraz sa ho podarilo opraviť, rovno dal vyvolať fotky z neho. Milujem tie prekvapenia, keď pri prezeraní fotiek spomínate na rok staré výlety. Tak sa teraz kochám a kochám a nemyslím na to, že ešte nemám ani jeden koláč napečený, že mám doma neporiadok a že ešte nemám všetky darčeky. Aspoň, že mám pohodu! A o tom predsa Vianoce sú.

12 comments:

  1. páni...aspoň nie som sama, ktorá necháva letné fotky vyvolať v zime :DD

    ReplyDelete
  2. práve včera som snívala ako super bolo na grejpe a že pozerať si fotky z leta sú veľké zlo :D a čo by som za to dala aby som mohla byť teraz tak ako si ty na pvej fotke, och :D
    u nás tiež je všetko hore nohami ale neva

    ReplyDelete
  3. super fotky :))) aj ja mam rada prezeranie takych fotiek a potom vravim : nieeee to kedy si odfotil?? :D

    www.seesimona.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Rada si prezerám staré fotografie a spomínam na tie krásne chvíľe.
    Moc pekné fotky!

    ReplyDelete
  5. ten sedy kjabat je neskutocny! a ta kozusinka okolo krku, zamilovala som sa do teba :)

    ReplyDelete
  6. pekné fotky :) to kožušinové je šál alebo golier ? :)

    ReplyDelete
  7. skvelé! hlavne tá prvá a druhá fotka, ako z reklamy :).

    ReplyDelete
  8. These are really good! Well, you're also sharing the peace... Beautiful place!

    ReplyDelete
  9. to mam hrozne rada na filme! ze ked si pozeram fotky tak je to s odstupom casu a vzdy sa rozpamatam na super veci!

    ReplyDelete
  10. první tři fotky mě přesvědčily o tom, jak nutně potřebuji k moři :D :)

    ReplyDelete