Sunday, May 05, 2013

WEEKLY




1. WHITE nails - my new obsession. I had white nail polish for two years, but in a bad quality. So I bought a new one and my love to white nail is alive. Oooh, and a white-gold combination is also something for me right now :)
2. Last week I was on a wedding, I took my Valentinos again.
3. A weekend spent on the balcony brought benefits. Flowers are planted, furniture and windows are clean, I just need to finish some details and the summer balcony season can start.
4. Healthy breakfast, yummy!
5. A bit from my work - first issue of magazine Slovenka. From year 1948. Old paper and nice articles inside. Beautiful.
6. New haircut. Totally different from the one I wanted, well... That's why I have that expression in my face, I still didn't get used to it :)

1. BIELE nechty - moja nová obsesia. Biely lak som mala už tak dva roky, ale bol veľmi zlý. Tak som si kúpila nový a moja láska k nemu znova ožíva. Oooo, a bielo-zlatá kombinácia mi tiež ide po chuti teraz. Takže tak :)
2. Minulý týždeň som bola na svadbe, vyvetrala som zas moje Valentínky.
3. Víkend stráveny na balkóne priniesol užítok. Kvety zasadené, nábytok a okná umyté, už len doladiť detaily a letná balkónová sezóna môže začať.
4. Zdravé raňajočky, mňam mňam!
5. Trochu z práce - držala som v ruke prvé vydanie časopisu Slovenka. Z roku 1948. Ach ten papier, tie texty vnútri. Krása.
6. Nový zostrih. Úplne iný ako som chcela, ale tak čo už. A tvárim sa preto tak kyslo, lebo stále si na to ešte len zvykám :)

28 comments:

  1. čozee, podla mna vlasy skvele!!

    ReplyDelete
  2. odkiaľ je tá blúzka z 2.fotky??
    a s tými vlasmi mi trochu pripomínaš tonbo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. z H&M, ale minulý rok. A áno? Ona to má kratšie, ale možno je to trochu podobné :))

      Delete
    2. presne to som si aj ja na prvy pohlad povedala :D

      Delete
  3. na druhej fotke si super oblečená, veľmi sa mi to páči, až na tie topánky, to nie je môj vkus..A vlasy máš super! :)

    ReplyDelete
  4. Čooo vlasy, no pecka! Som na ne zvedavá ako to bude vyzerať aj na iných fotkách, tak šup šup!

    ReplyDelete
  5. čo vlasy skvelé!
    netvár sa kysloooo

    konečne ti bude závidieť len pehy :D

    ReplyDelete
  6. tak ale toto je uz fakt odfklaknute s tymi fotkami, prepac.

    ReplyDelete
  7. mne sa na tebe oveľa viac ľúbia dlhšie vlasy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj ja si ešte zvykám a celkom som trpela, keď ma ostrihali. ale veď dorastú

      Delete
    2. jasne ze dorastu...a mozno s usmevom to bude vyzerat lepsie :)

      Delete
  8. 2 fotky o zrkadlo fotka jedla kvetu konec? :D to ako fakt?:D

    ReplyDelete
  9. tú slovensku by som si chcela prelistovať aj ja!

    ReplyDelete
  10. Podle mě jsou tvoje nové vlasy dobré, však zase dorostou... :)
    Ela

    ReplyDelete
  11. Tak dííík, už si zvykám. Aj sa usmievam, heh

    ReplyDelete
  12. super vlasy..oživilo ťa to :) oveľa lepšie ako dlhé;)

    ReplyDelete