Sunday, December 08, 2013

DEAR SANTA...

AS EVERY year also this year I've been good. And as every year also this year I need nothing. But every time there are those few "little" things you just want to have and wish for. So dear Santa, if you're looking for some tips what to bring me, here you are, this is my wish list. And if I don't find something underneath the Christmas tree, don't worry, I will try to fulfill my dreams during the next year :)
1. I have enough coats. But I love this one from Asos. I would need a camel coat more, but I'm still looking for the right one.
2. Valentino inspired flats that are nice to be worn to a dress, but will fit much better to boyfriend jeans. From Zara.
3. We are friends headphones - my favorite. The only reason I still don't have them is that someone told me the sound from them is not that good.
4. Black boots. I really need them. Mine are starting to crumble :( These are from Zara.
5. White bag from & other Stories that I don't need (but like).
6. Wooden ladder from Amandari - I would love to display my heels on it.
7. This soft bracelet from & other Stories was love at first sight.
8. I don't have any cover for my Mac Book, I still haven't found the right one. This one from & other Stories is quite nice (but still not the right one).
9. Camo Nikes. Super nice, huh?
10. A cover for a fit ball is top top top. If I had it, my ugly yellow fit ball would change to a nice piece of furniture in a second. From Amandari.
11. Another thing I really need - black and well-fitting jeans. For example as this from Zara.
12. Hairy soft blanket from H&M Home would warm me, Martin and Dax during cold winter evenings...
And of course a good book!

...ALEBO skôr milý Ježiško. Tak ako každý rok, aj tento rok som bola dobrá. A tak ako každý rok, ani tento rok nič nepotrebujem. Ale vždy sa nájde zopár vecí, ktoré mi neustále behajú po mysli a ja ich vlastne "potrebujem". Takže Ježiško, ak hľadáš nejaký tip na darček, nech sa páči, ja sa iba poteším. A keď si nič z tohto nenájdem pod stromčekom nevadí, ja si tie moje sny budem postupne plniť aj sama :)
1. Kabátov mám dosť. Tento z Asos-u ma ale dostal. Potrebovala by som síce skôr camel coat (ten pravý zháňam už tretiu sezónu), ale nevadí...
2. Baleríny tak trochu Valentino inspired ideálne k slušnejším šatám, ale hlavne k boyfriend rifliam. Zo Zary.
3. We are friends slúchadlá - moja srdcovka. Jediný dôvod prečo ich ešte nemám je ten, že vraj nemajú až taký dobrý zvuk.
4. Čierne kotníkové čižmy. Tie fakt potrebujem, moje terajšie sa začínajú rozpadať, čo ma dosť štve... Tieto sú zo Zary.
5. Biela kabelka z & other Stories, ktorú vôbec nepotrebujem.
6. Drevený rebrík z Amandari, ideálny na "uskladnenie" mojich opätkov.
7. Tento jemný náramok z & other Stories je pre mňa láska na prvý pohľad.
8. Obal na notebook stále nemám, zatiaľ som nenašla ten pravý. Tento z & other Stories sa k tomu približuje.
9. Camo Nikes. Skvelé nie?
10. Obal na fitloptu je dosť vychytávka. Keby som ho mala, moja hnusná žltá fitlopta by sa hneď premenila na pekný kus nábytku (a ešte k tomu zdraviu priaznivý). Z Amandari.
11. Ďalšia vec čo naozaj potrebujem - čierne dobre padnúce rifle. Napríklad ako tieto zo Zary.
12. Chlpatá huňatá deka z H&M Home by mňa, Maťa aj Daxa krásne hriala počas chladných zimných večerov...
A samozrejme nejakú dobrú knihu!

5 comments:

  1. ježiško dominika to vybavila za mňa, ja som nenáročná mne to bude stačiť bez topánok :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) no pekná zhoda. ježiško, mne bude stačiť, keď nám to rozdelíš na polovicu a pridáš mi k tomu tie topánky ;)

      Delete
  2. sluchadla so zlym zvukom su najlepsia vec! a hlavne ked su drahe! ved co.. aspon ze su zlate nie? :P

    ReplyDelete
  3. ach jaj ten valentino..alebo aj keby len valentino-inspired, no krása krása :)

    ReplyDelete
  4. ten Asos kabát ma tiež už dlhšie "štve" :D
    http://oneplusme.blogspot.sk/

    ReplyDelete