Thursday, March 06, 2014

REACHING THE LEG HEAVEN


I'M NOT saying I have short fat legs, no. But I've always wanted those super sexy heavenly legs, for which men would fall on their knees and women would kill glance. I guess I found the way to (almost) reach it. These boots, definitely!

NEHOVORÍM, že mám krátke tučné nohy, to nie. Ale vždy som chcela mať tie super sexy nohy až do neba, pre ktoré by chlapi padali na kolená a ženy vraždili pohľadom. Myslím, že som našla spôsob ako sa k nim priblížiť. Tieto čižmy, jednoznačne!

H&M Trend boots (in selected stores from today)

17 comments:

  1. no podľa mňa ich máš aj bez toho!

    ReplyDelete
  2. Jsou bezvadný! Ale nohy máš super i bez nich ;)

    nový post: http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. tiež som vždy túžila mať tie sexy nohy!
    ale tie čižmičky, tie sú top!
    inak, jéj, som 700. čitateľ, krásne číslo! :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeeeeej! ďakujem ďakujem ďakujem, you made my day :))

      Delete
  4. Wow z haemka jo? Neco mi uniklo asi jsem ho dnes proletla moc rychle, vypadaji superkul!

    ReplyDelete
  5. Tie sú dokonalé! Nevieš prosím či sa dajú kúpiť aj v Bratislave? :)

    ReplyDelete
  6. mali by byť v Eurovei, sú aj v béžovej

    ReplyDelete
  7. jako jsou nádherný ale máš krásný nohy tak nebo tak :D

    ReplyDelete
  8. ja to riešim nadkolienkami, ale aj tieto čižmy sú super :)

    ReplyDelete