Wednesday, July 09, 2014

SAYIN' GOODBYE

JE TO TAK. Lúčim sa. Ostávam tu, ostávam tým, kým som, ale idem ďalej. Pohýňam sa z miesta, aspoň tomu verím. Tento blog bol (a vlastne stále je) niečim, čo môj život ovplyvnilo vo veľkom. Poskytol mi únik od každodennej jednotvárnosti, dal mi nové možnosti, ale najmä priniesol do života mnoho skvelých ľudí, za čo ani nemôžem byť vďačnejšia. Veľmi sa teším, že ste tu so mnou žili a všetko prežívali. Ďakujem za tisíce milých slov, povzbudení, nakopnutí a rád! Bez vás by to nešlo. No prišiel ten čas (myslím, že správny čas) venovať sa v živote dôležitejším veciam. Viem, že mi to tu bude chýbať a to veľmi! Už len napísať týchto pár slov mi trhá srdce. Ale viem, že robím správne. Tak sa majte všetci pekne a keď sa niekde stretneme, kľudne ma zastavte alebo sa len usmejte, ja sa budem tešiť :) Všetkým vám posielam jedno veľké ĎAKUJEM!

33 comments:

  1. :( budeš chýbať , tak nech sa ti darí :)

    ReplyDelete
  2. óh! tak nech sa ti darí veľmi! :) som rada, že sme sa spoznali .)

    ReplyDelete
  3. Aj my DAKUJEME - bola si pre mna veľkou inšpiráciou z tých "dospelších" blogeriek ;) tzn. 23+ :D

    ReplyDelete
  4. ja ďakujem tomuto blogu za to, že mi priniesol do života teba, preto nesmútim za seba, ale za ostatných, že prídu o túto skvelú dávku inšpirácie! ♥

    ReplyDelete
  5. :(( To mi je ľúto, bola si fakt inšpirácia pre mňa :) FB fanpage tiež skončíš? Ak nie tak myslím, že ak by si raz za čas hodila jednu fotku, tak by to potešilo :)
    Prajem Ti veľa štastia, Lucia :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. FB zatiaľ neruším, ale zatiaľ neviem ako aktívna budem tam. Kľudne kukaj môj instagram, tam prispievam pravidelnejšie :) A ďakujem, si zlatá!

      Delete
  6. Ach to je skoda at se dari v zivote

    ReplyDelete
  7. :( Och nie. Bola a stale si moja najoblubenejsia slovenska blogerka. Neverim, ze uz si od Teba neprecitam dalsi post, ktory mi zakazdym zlepsil naladu. Vzdy, ked som mala zly den alebo toho bolo vela do skoly, klikala som o sto sest, ci si nahodou nepostla nieco nove. Ak ano, uvarila som si moj oblubeny white champagne raspberry caj, zababusila sa do deky alebo zapla ventilator a citala. Jeden, dva, tri krat. Toto ma uprimne rozslzilo a totalne mi to posralo celkom slubne sa zacinajuci den. V kazdom pripade verim a dufam, ze raz na Teba natrafim. Budes velmi chybat. I ked som Ta videla vela krat, kedze sme drali lavice rovnakeho gymplu, viem presne, co Ti poviem, ked Ta snad znova uvidim. A ja viem ze ano. Cause dreams can come true.

    Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. ježiš, ty si aká zlatá. toto sú fakt milé slová, netušila som, že mám až takého fanúšika... :) A ďakujem ti za to. určite sa stretneme :)

      Delete
  8. Drzm ti palce Domka a verim ze do vsetkeho do coho sa pustis bude perfektne ako tento blog.. iny svk som necitala, nic zaujimavejsie a pekne pre mna nebolo. Si sikula ☆☆☆☆☆

    ReplyDelete
  9. To je škoda, tvůj blog mám moc ráda! Tak přeji hodně štestí do života :)))!!!

    ReplyDelete
  10. Ste všetci tak milí! Ďakujem vám za všetko, ste super! :)

    ReplyDelete
  11. Ahoj Dominiko, děkuju za skvělou inspiraci, kterou mi tvůj blog přinášel :) Sledovala jsem ho od začátku a byl můj nejmilejší. Měj se krásně a ať se ti daří ! V.

    ReplyDelete
  12. :( aaach, chybas tu Dominika. Velmi.

    ReplyDelete
  13. Nejako mi ubelho par mesiacov co som nakukla na tvoj blog...asi to bude letom lebo predtym som takmer rok citala tvoje prisveky kazdy den a velmi som sa na ne tesila...a zrazu zadam tvoju stranku a nic..az som sa zlakla ze si nepametam nazov ??...a ty tu uz nie si..:(( zivot ide dalej a viem ze vsetko co budes v zivote robit bude urcite s rovnakym nadsenim ako tvoj blog takze sa nestratis to je jasne len uz ta neuvidime kazdy den ;)
    ..snad o tebe este budeme pocut..vela stastia :)

    ReplyDelete
  14. To je škoda, chodila jsem sem moc ráda!

    ReplyDelete
  15. Stale dufam, ze najdem novy prispevok.

    ReplyDelete
  16. Joj, škoda!
    tak som sa tešila na tvoj príspevok svadobný:(

    ReplyDelete
  17. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    More than 160 000 women and men are using a easy and secret "water hack" to lose 2lbs each and every night in their sleep.

    It's very easy and works with everybody.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Hold a drinking glass and fill it up half full

    2) Now use this amazing hack

    so you'll be 2lbs lighter the next day!

    ReplyDelete