Wednesday, August 17, 2011

IDOL: TAYLOR TOMASI HILL

































I PRESENT you a new section with few people that inspire me. I can´t help myself, but now my "TOP" girl is Taylor. The style and accessories director for US Marie Claire magazine has an irreplaceable style that my heart loves. She combines her clothes that way that others wouldn´t, loves necklaces and scarves and calls herself a "clothing chameleon" whose style is constantly envolving. Cat eye sunnies and red hair are characteristic for her (each time I see her hair I wanna do something with mine). I´m obsessed with her and if I were 15, her photos would hang all over my room :) .

ZAVIEDLA som si novú rubriku. Predstavím vám zopár inšpiratívnych ľudí. Nemôžem si pomôcť, ale momentálne je pre mňa NAJ Tayor. Šéfka módnej sekcie US Marie Claire má nezamenitelný štýl, ktorý je veľmi blízky môjmu srdcu. Kombinuje veci, ktoré by iní nezkombinovali, miluje náhrdelníky a šály a samu seba nazýva "módny chameleón", ktorého štýl sa neustále vyvíja. Sú pre ňu charakteristické mačacie okuliare a ohnivé vlasy (ktoré keď vidím, mám chuť byť ryšavka). Som ňou posadnutá a keby som mala 15 rokov, oblepila by som si izbu jej fotkami :) .

14 comments:

  1. Je opravdu skvělá! líbí se mi, že její styl je opravdu orginál,nezaměnitelný :)

    ReplyDelete
  2. tiez som ju mala na blogu medzi idolmi, alebo inspiraciou alebo neviem, ale je uzasna!! a rubriku lajkujem!

    ReplyDelete
  3. !!!surne si musim obliect tenisky a tylovu suknu :)

    ReplyDelete
  4. je skvělá, pár fotek jsem si uložila do své inspirační složky :)

    ReplyDelete
  5. presne tie vlasy. hned pri prvej som si povedala, ze chcem byt zrzka!

    ReplyDelete
  6. najlepšia! :)
    Véčko - zdalo sa mi, že ju už niekto mal... a dik za podporu rubriky! :D
    Daria - v momentne! tenisky a sukňu, hociakú!
    jul - minimálne sa asi ostrihám...

    ReplyDelete
  7. tie fotky od dazdnikovej dole su super :)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Velmi, velmi inspirativní osoba, tedy co se týče oblečení, dle fotek soudím, že se nebojí kombinovat různé kousky a nejede si v jednom stylu;-)

    ReplyDelete
  9. Potřebuju ty tenisky, co má na té fotce s tím modrým psaníčkem a šedou sukní. Nevíte někdo, co je to za značku?
    - Em

    ReplyDelete