Sunday, November 06, 2011

MELANCHOLIA





























WHEN I WAS browsing these pictures in my computer, I immediately remembered the movie Melancholia, that we went to see a while ago. It was a bit bleak, quite depressing, but with beautiful pictures and scenes. Cloudy autumn is the same - bleak, depressing, but beautiful on the other hand. So if you don´t know what to do during autumn evenings, I fully recommend the Melancholia movie...

KEĎ SOM SI prezerala tieto fotky v počítači, hneď som si spomenula na film Melancholia, na ktorom sme boli s Maťom pred nedávnom v kine. Taký trochu pochmúrny, dosť depresívny, ale s krásnymi obrazmi a prostredím. Aj zamračená jeseň je taká - pochmúrna, depresívna, ale napriek tomu krásna. Takže ak nebudete vedieť, čo v jesenné večery robiť, Melancholiu odporúčam...

Zara dress, Stradivarius coat (old), H&M shoes and necklace

32 comments:

  1. ale super su tie fotky- skvele prostredia a tie tvoje šaty!

    ReplyDelete
  2. Ty šaty jsou tak krásně rafinované moc ti sluší :P

    ReplyDelete
  3. Jo, jako pravá melancholie...Šaty jsou nádherné, výstřihy vzadu mám radši než vepředu.

    ReplyDelete
  4. jsi nádherná!! Ty šaty jsou krásný :)

    ReplyDelete
  5. Skvělý outfit! Hrozně ti to sluší! :) Výstřih na zádech je super detail!

    ReplyDelete
  6. Viděla jsem viděla hned na začátku léta a ta první fotka mi ji taky připomíná :)

    ReplyDelete
  7. Melancholia je výbornej film! A tvoje melancholie v tomto příspěvku je taky fajn :)

    ReplyDelete
  8. och ty vypadáš úchvatně, tyhle fotky jsou super :)




    czechmadegirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ja sa chystám už neviem koľko si to pozrieť!
    fotky sú super!!

    ReplyDelete
  10. Krása..celek se mi moc líbí..a boty bych brala hned!!

    ReplyDelete
  11. super atmosféra! a aj topánky vyzerajú dobre

    ReplyDelete
  12. melancholia je super.
    ty si v týchto šatách super.
    a jeseň je tiež super !
    tak :D

    ReplyDelete
  13. opravdu nádherné šaty! moc ti sluší :)

    ReplyDelete
  14. Sekne ti! Krásné boty, překvapilo mě, že z HM! Mám špatnou zkušenost s botama z obchodů zaměřených výhradně na oblečení. Jsou pohodlné?

    ReplyDelete
  15. Jsem zamilována do těch šatiček!

    http://michellecakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. zrovna se jdu na melancholii dívat:))
    krásné fotky, ty šaty jsou úžasné, kočko;)

    ReplyDelete
  17. mas super boty!!o satoch ani nehovorim :)

    ReplyDelete
  18. krásne. všetko . nebudem menovať :))

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  19. šatky sú veľmi sexy a boty úplne super :)
    melancholiu chcem strašne vidieť, len sa mi to zatiaľ ešte nepodarilo...

    ReplyDelete
  20. Moc ti to sluší!Ten náhrdélník je prostě skvělý.

    ReplyDelete
  21. ty boty jsou perfektni! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Si prekrásna. Nádherné šaty aj topánky :)

    ReplyDelete
  23. ty šaty jsou perfektní, ale tvé nohy a pihy...pro ty bych vraždila!

    ReplyDelete
  24. jsi tak krásná! ta první fotka je opravdu výborná... a Melancholii jsem ještě neviděla ale mám ji v plánu...

    ReplyDelete
  25. ten holý chrbát je krásny...mne sa tak strašne páčia tieto strihy.. :)

    ReplyDelete
  26. některé jsou opravdu nádherné..tématické a mají kouzlo..:)

    ReplyDelete
  27. Tak ďakujem teda ;)

    Diary of Mia - boty sú celkom pohodlné, len by trochu nižšie mohli byť (ja nevydžím dlho vo vysokých, ale tieto sa ešte dajú zvládnuť) :)

    ReplyDelete
  28. ty šaty jsou geniální a takovouto pochmurnou atmosféru na fotkách mám moc ráda!

    ReplyDelete
  29. Díky za tip na dnešní večer!:))

    A zvu tě na giveaway na mém blogu!;)

    ReplyDelete