Monday, January 31, 2011

THE CHAIN THING

NEMÁM RADA reťazové maily, sms-ky a všetko tomu podobné. Ale. Táto reťazovka sa ku mne dostala cez babô a je naozaj milá, lebo sa podozvedám  niečo nové o ľudoch, ktorých moc nepoznám a vy sa môžete dozvedieť o mne aj to, čo vedieť nepotrebujete. Pravidlá sú stanovené - napísať 7 vecí, ktoré o mne neviete a poslať túto reťaz ďalším piatim bloggerom, pre mňa nedávno objaveným (a dať im o tom vedieť). Takže nech sa páči...

I REALLY don´t like those "chain mails". But this one is different. I got it from babô and it´s quite nice, because you can find out more about people you don´t know well. And you can find out some things about me, you don´t need to know. So the rules are simple - write 7 things about yourself, that others probably don´t know and sent this "chain message" to other 5 bloggers (recently discovered) and let´em know. So here you are...

1. Nemám žiaden tumblr. a nechce sa mi tam ani prihlasovať, lebo som sa prihlásila už na toľko stránok, že ma to nebaví.
I don´t have tumblr. and I´m not gonna change it.

picture via paulinemma
2. Nikdy som na karnevale nebola princezná a nikdy som ňou ani nechcela byť (bolo to trápne, keď ich tam potom bolo zo desať).
I never wanted to be a princess on a carnival (it was embarrassing when you saw ten of them in one room).

3. Kedysi som chodila do snowboardového klubu, ale ináč som celkom dobrá aj v bowlingu (ako už viete) a ping-pongu.
I used to ride snowboard and train in a club, but I´m also good in bowling (as you already know) and ping-pong.

4.  Milujem Lomo, ale už som na moje foťáčiky dlho nefotila, hanba mi!
I love my Lomo cameras, but it´s already a long time ago I used them, shame on me!
(fotka k bodu 3. aj 4., picture for number 3. and 4.)
























5. Nemám rada svoje nohy (to nepotrebuje fotku).
I don´t like my legs (this doesn´t need a picture).

6. Milovala som Spice Girls a Backstreet Boys a pred rokom som aj bola na BSB koncerte a Nick mi zakýval (priznajte sa, závidíte!).
I loved Spice Girls and Backstreet Boys and I also was on a BSB concert one year ago. Nick waved at me (don´t you envy me?).

7. Som kráľovná parketu!
I´m the queen of the dancefloor!


Ďalší piati, užite si to!
Next five, enjoy!
1. lesimple 
3. dariamalucablog (know her, but wanna know more)
5. I think four is enough... :)

15 comments:

  1. Spice Girl a BSB! To bolo aj moje!
    :)

    ReplyDelete
  2. Paramore jsem označila i já! Bude muset napsat 14 věcí, haha :D

    ReplyDelete
  3. wueeej!
    ale to ja z lásky som ťa:-D

    ty si bola na tom karnevale čo? nejaký malý gangster ako pozerám :-)

    ReplyDelete
  4. hahaha dobréé, fotku noh prosím! na té z karnevalu je máš kusaneckéé<3 haha

    ReplyDelete
  5. :))
    Joll Burr: do mojich nôh sa nikdy nedalo kúsať :)
    babô: to som gangster bábo. a bola som ešte aj lienka, tanečnica z lúčnice, mažoretka a šmoulinka
    Linda: paramore má čo robiť, som zvedavá!

    ReplyDelete
  6. BSB! neveriim :)) ale ja zase milujem Robbieho Wiliamsa !
    vdaka za oznacenie, mam na vecer co robit :D

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  7. heej :D čo mi kradneš moje srdco tumblrovske to som si sama spravila :D :D

    ReplyDelete
  8. Kdyz mi bylo asi 7, Spice girls jsem zboznovala a vubec nevim,jak jsem k nim prisla. Kazdopadne dnes si je rada poslechnu. Je to takova nostalgie

    ReplyDelete
  9. faaakt? ach, sakra. som myslela, ze to je normalne nejaka widget (kedze teda nemam ten tumblr., neviem ake widgety existuju). hnevas sa? :)))

    ReplyDelete
  10. nehnevám :D
    však zasluži si byť je pekné :D
    som rada že sa páči hah

    ReplyDelete
  11. Klára: to je milé že ti bolo 7, ale mne bolo možno aj 11!!!

    ReplyDelete
  12. Pauline: zaslúži si! ďakujem! :) (aj tak si to celé spôsobila ty tou reťazovkou, ha!) :))

    ReplyDelete
  13. hahah, byla jsi rozkošná jako malá :)...a za co jsi tedy nakonec šla? :D

    ReplyDelete
  14. Terry: bola som bábo. neviem prečo, nepýtaj sa :)

    ReplyDelete
  15. hej ja viem dokelu i keď je to blbosť ale zábavné veci som sa podozvedala! :D takže som rada konečne niečo naviac :D :D

    ReplyDelete