Friday, January 14, 2011

500 MILES



NOVÉ TOPÁNKY!  Kúpila som si ich minulý týždeň v zľave. Sú zo Zary. Dlho som nad nimi premýšľala, ale nakoniec sa veľmi teším z tejto kúpy. Dúfam, že dlho vydržia a budú pohodlné. Ešte som ich moc nevyskúšala, nechodím teraz veľmi von, učím sa na skúšky. Dnes som ich mala prvýkrát, tak som ich rovno odfotila. Cestou zo skúšky. Znova neúspešnej, predpokladám. "Study hard!" nezabralo...
Mimochodom v utorok som bola v kine na filme A Single Man. Vrelo odporúčam! Ak chcete k tomu aj súvislosť s módou, nech sa páči - film režíroval Tom Ford. Pekný víkend želám!

I WOULD walk 500 miles and I would walk 500 more...in my new shoes. Hopefully. I bought them in Zara last week, but wore them for the first time today. 
By the way, I watched a good movie on tuesday - A Single Man. I really recommend it! And if you want a connection with fashion, well, here you are. The director of this movie is Tom Ford. Have a nice weekend!


9 comments:

  1. Topanocky vyzeraju fakt dobre, drzim palce na skuskach ! :)

    ReplyDelete
  2. sú krásne ja takéto pravé ešte stále hladám :)

    ReplyDelete
  3. možno ich ešte budú mať, bež sa kuknúť :)

    ReplyDelete
  4. botičky moc pěkný!;)
    a jsem ráda že jsem narazila na dalšího člověka, kterýmu se libíl Single man! :) (mimochodem, jsem Colinofil :)) )

    ps. trváš na word verification? :D

    ReplyDelete
  5. film bol super a colina mam tiez rada,a le nie som ...fil :))
    nuz, chystam sa to tu trochu vypimpovat, takze uvidime, mozno zrusim verification ;)

    ReplyDelete
  6. Aj topánočky, aj fotka na mokrom chodníku sú veľmi pekné. A v ďalších skúškach držím palce, určite už budú úspešné! :)
    .

    ReplyDelete
  7. ďakujem! skúšky som už úspešne zvládla, takže už len iné povinnosti... :)

    ReplyDelete