Saturday, March 12, 2011

READY FOR SOME FUN





































































RODINNÉ oslavy bývajú pre niekoho únavné a otravné, ja sa z nich celkom teším. Dnes to bolo zábavné, lebo polovicu ľudí som videla naposledy tak pred dvanástimi rokmi. Čiže deti som nepoznala a dospelých som si nepamätala. A tak vznikali vtipné situácie, keď sme so sestrou hádali, že kto sa nám to tak zdvorilostne prihovára... Každopádne dnes bolo jarno a ja som mala chuť na farby. Vytiahla som zo skrine staré modré sako, dala trochu ružovej na nechty. Tu šatku som na hlave nemala, oslavovala sa 80-tka... Ale niekedy si ju tak určite dám :)
Zajtra ideme na dvojdňový výlet, takže sa musím zbaliť. Dobrú!

TODAY we had a family celebration. It was quite fun because half of the people I didn´t know. Anyways the weather was so nice and warm today, that I wanted to put something colorful on. So I chose an old blue blazer and pink nail polish. I didn´t have that scarf on my head, because we celebrated 80th birthday. But I like it that way...
Tomorrow we´re going for a two-day trip so I need to pack my things. Good night everyone!

Zara blazer and dress, Review scarf, Mango belt, Humanic shoes

18 comments:

  1. juu ty si taka sovička na tej prvej!
    pekna sovička myslím ale!!!

    ReplyDelete
  2. toznie skoro ako super sáčok!

    ReplyDelete
  3. ten šátek na hlavě se mi moc líbí a sako je úžasný!

    ReplyDelete
  4. och pekne, pekne :)
    milujem taketo farby

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  5. You look great!loove the headband!xx

    www.zscloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. jeee zlatá! hlavne na 1. a 2. :)

    ReplyDelete
  7. diky diky :)
    Pauline & babô: áno, niekedy vyzerám ako vtáčik :))

    ReplyDelete
  8. pekne fotky. a to sako je genialne :)

    ReplyDelete