Saturday, March 26, 2011

STORY OF A RAINCOAT







































































































































ZAČALO to nenápadne. Najprv som si ho na internete pri prezeraní kolekcie ani nevšimla. Nezaujal. Ale ako som ho zbadala v showroome, zaľúbila som sa. Potom som si ho vyskúšala. Zaľúbila som sa druhýkrát. A zakaždým, keď si ho oblečiem, milujem ho! Jednoduché. Táto bundička (pršiplásť) spôsobila všeličo. Maťo neveril, že ho budem len tak nosiť. Ale vždy keď začne pršať, tak mi aspoň trochu srdce poskočí a chcem ísť von (neuveriteľné!!!). A keď som vonku, VŠETCI sa kukajú. Niektorí sa smejú, iní zazerajú. Celkom vtipný pocit. Ale aspoň ma auto nezrazí (dúfam). A vlastne, trochu aj dúfam, že v lete na festivaloch spŕchne (iba tak trošku). Takže si ho budem môcť dať, potiť sa v ňom a možno aj stratiť sa (to snáď nie!). Lebo aj tak ma si nájdu...

IT BEGAN quietly. At first I didn´t notice it while browsing the internet. But after I saw it in showroom, I fell in love. Then I tried it on. I fell in love again. And every time I put it on I love it! So simple. This raincoat caused all sort of things. Martin didn´t believe I will wear it. But when it starts to rain, I´m happy and wanna go out (unbelievable!!!). And when I´m outside, EVERYBODY is looking. Some of them laugh, some stare. Quite funny feeling. At least I won´t be hit by a car (I hope so). And actually I hope, it will rain (just a bit) during the summer festivals. So then I can put it on, sweat in it and maybe get lost (for God sake not!). But my friends will find me anyway...

H&M Showroom raincoat (Fashion against AIDS Collection) and ring, Urban Outfitters jeans, Zara shoes


33 comments:

  1. krasne botky a fotky- a tato farba ti velmi ide :)

    ReplyDelete
  2. áách takže úž aj ty máš najúžasnejší raincoat :)

    ReplyDelete
  3. tak to musíš ísť na glastonbury! na pohode pršať nebude!
    ty olo jedno podarené! sekne ti!

    ReplyDelete
  4. wow úplne dokonale ti sekne a pri obrázku z prsteňom som prestala dýchať :D

    ReplyDelete
  5. moc se mi to celé líbí! sluší ti, nos ho pořáááád!=)

    ReplyDelete
  6. Jsi uplně uplně skvělá celá!!!! Tvůj styl mě baví :)

    ReplyDelete
  7. si neskutočne sympatická ;)

    ReplyDelete
  8. je neskutocny!! a ty detto!! superske!!

    ReplyDelete
  9. To není možné! Jak můžeš mít tak úžasné fotky (a pršiplášť!)? :D

    ReplyDelete
  10. sakra ! že je ten tvoj Maťo fotograf ?!? :)

    ReplyDelete
  11. popelářská, jak napsala theresa (taky ji má)! :D ale je to super, neztratíš se.

    ReplyDelete
  12. je to taková ta barva,kdy mám chuť na marshmallow a na žužu .

    ReplyDelete
  13. mega! nádherný je <3


    http://www.sweetladylollipop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ďakujem, thank you!!!
    babô: stačí mi line up na našich tohtoročných festivaloch :)
    Pauline: bola som na 10 minút vonku v najväčšom lejaku a vydržal!
    Zuz: nie je, asi minul povolanie :))

    ReplyDelete
  15. super barva a moc krasny prstynek!

    ReplyDelete
  16. perfektná si v tom!
    A čo nech sa kukajú, veď si kočka!:D isto len závidia, sedláci

    ReplyDelete
  17. nooo je poriadne kriklavy! ale vyborny :)

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  18. velmi velmi pekny!!taky chceem!..

    ReplyDelete
  19. tangerine.... strasne mam rada to slovo a konecne som ho mohla pouzit! :-D

    ReplyDelete
  20. diky diky! :)
    Maja Vonava: tuším okolo 26. apríla bude v H&M...
    Foly D. Sante: že sedláci :))
    tonbogirl: slovo tangerine som v živote nepoužila!!!

    ReplyDelete
  21. I like a lot your raincoat! :)

    http://accessorizeyouroutfit.blogspot.com

    accessorize your outfit :)

    ReplyDelete
  22. čítala som u véčka, že asi ideš do prahy. pooooď :) dúfam, že sa ti to podarí. rada by som ťa spoznala :)

    ReplyDelete
  23. toto by som potrebovala... hlavne ked chodim so psami za dazda :) k tomu gumaky a je to :):)

    ReplyDelete
  24. wow...tak ten ale je! ci pana! :-D

    ReplyDelete