Thursday, March 24, 2011

FETISHISM




TROŠKU z kozmetického kútiku. Nikdy neviem, ktorý si dať... Aspoň, že ich nie je toľko ako mojich followerov. Ďakujem vám! Snáď vás to tu baví a bude baviť i naďalej. Budem sa snažiť!
Btw pesnička má pomalší rozbeh, buďte trpezliví :)

A BIT from my beauty corner. I never know, which one to put on... At least there are not so many of them as my followers. Thank you! Hope you like my blog and will enjoy it also in the future. I´ll try my best!
Btw the song has a slow beginning, be patient :)

16 comments:

  1. jéé tak ty máš parádnu zbierku ! a followerov si zaslúžiť tak tri krát viac ! .)

    ReplyDelete
  2. Taky nikdy nevím jakou barvu si mám dát na nehty :D,dneska jsem si zrovna koupila blankytně modrý,takže dneska vím jaký dám :)

    http://kockandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jůů! No, uměla bych si u tebe vybrat - a je mi úplně jedno, že jich mám ještě asi tak 3x víc :D I tak jsem ale neschopná si vybrat, jakou chci barvu a přijde mi, že nikdy nemám tu pravou, kterou zrovna chci :D

    ReplyDelete
  4. Ten pistáciový vypadá zajímavě! A červený je fajn klasika :)

    http://diary-of-mia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. rada sem chodim, to uz asi vies :)
    a prave uz druhy den vymyslam, ktory nalakujem!

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  6. Zrovna včera som si robila poriadok. 6 som ich vyhodila, 6 venovala a stále mi ich tu straší 25. Neviem čo s nimi, ale aj tak nikdy neprestanem.

    ReplyDelete
  7. asi se zas vrátim k zelenejm:)máš supr sbírku..

    ReplyDelete
  8. Laky laky laky!

    Btw. taky zbožnuju Lykke a tuhle písničku---doporučuju rychlejší verzi hey!
    http://listen.grooveshark.com/?#/s/Lykke+Li+I+Follow+Rivers+magician+Remix+/3tyhNm?src=5

    Mambule.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. pisnicka super, i kdyz ji znam... a zacinam se stydet...mam jen pet laku!!!!

    ReplyDelete
  10. Hmmmmmmmmm docela zajimave vypada ten zeleny minicolor, jsem zvedava jak by to vypadalo na nehtech.

    ReplyDelete
  11. tak tých lakov je trochu viac ako na obrázku. každopádne ten zelený som mala minulý rok raz a hneď som ho dala dole (nepáčil sa). čaká na druhú šancu :)

    Zuz a LeSimple: ďakujem vám a teším sa z toho :)) a Zuz dikes víziu, ja také nemám :)

    ReplyDelete
  12. ahoj, prepač, ze ti sem pisem ale nenasla som ten mejl, mas este zaujem o tu bundičku? ak hej napis mi plis na v.bernathova@gmail.com

    ReplyDelete
  13. si skvela.super a uzasna - follow! :)

    ReplyDelete
  14. krásné laky! mám jich taky dost:D

    ReplyDelete