Wednesday, August 07, 2013

(ALMOST) 500 DAYS OF SUMMER




IT'S ONLY a half of summer, but I'm probably done with my holiday. In February I took my Lomo Sardina to Thailand, but since I haven't used the whole photo film, I continued in Ibiza. And here is the result. Well, the selection of result. And what is the finding? My camera doesn't take such good pictures (I have to shoot from a small distance, only then are my photos clear), but I think they have charm :) . What do you think?

LETO JE síce v plnom prúde, no ja mám podľa všetkého už prázdniny a.k.a. dovolenky za sebou. Ešte vo februári som si zobrala do Thajska svoju Lomo Sardinku, ale keďže som celý film nevyfotila, pokračovalo sa na Ibize. A hľa, tu je výsledok. Teda výber z výsledku. A zistenie? Síce foťák nefotí stopercentne (ostrejšie fotky sú len tie fotené zblízka), ale fotky majú svoje čaro. Čo myslíte?

7 comments:

  1. to majú určite, aj keď som si myslela, že robí lepšie fotky :)

    ReplyDelete
  2. Áno, majú čaro, sú skvelé :) Len som sa pred pár dňami vrátila z dovolenky, ale hneď by som znovu rada ležala u mora :D

    ReplyDelete
  3. Caro maju neskutocne...ta rozmazanost mi vobec neprekaza...prave naopak . Fotkam pridava nadych dobovosti ! :-)

    ReplyDelete
  4. To máš naprostou pravdu! Skvělé fotky:)

    ReplyDelete