Sunday, August 18, 2013

IDOL: SARAH RUTSON

ANOTHER inspiring and stylish woman. Sarah Rutson is from London but now based in Hong Kong working as fashion director of luxury store Lane Crawford. Mmmm, it's obvious. She has taste even she isn't 20 anymore... Quite good inspiration for next week, don't you think?

ĎALŠIA z inšpiratívnych a štýlových žien. Sarah Rutson je pôvodom z Londýna, ale momentálne pôsobí v Hong Kongu ako módna šéfka luxusného obchodu Lane Crawford. Hmm, vidieť. Vkus má aj napriek tomu, že už nemá 20... Tak čo, do nového týždňa celkom fajn inšpirácia, nie?

Source: Vogue, Style.com, Stylelovely.com, Streetfsn.com, ?

3 comments:

  1. naozaj dobré kombinácie..

    ...ale píšem skôr aby som povedala: prepáč, ale vkus predsa nie je zďaleka vecou dvadsaťročných ..myslím, že tá predposledná veta nevyznieva dobre (a toto ti nepíše urazená štyridsiatka a do tridsiatky mi ešte tiež nejaké tie roky chýbajú)

    ReplyDelete
  2. :) asi to zle vyznelo. myslela som tým, že človek môže vyzerať super a byť štýlový aj v trochu staršom veku, keď si to samozrejme k svojmu veku prispôsobí (a to 40 ešte neznamená byť starý ani podľa mňa)...

    ReplyDelete
  3. Wow Sarah R. je naozaj super kocka, nechapem ze som ju doteraz vobec nezaregistrovala! Diky Dominika! :)Lenka

    ReplyDelete