Tuesday, August 27, 2013

WITH CAP

MAYBE you're not used to see me wearing a cap... But it was rainy yesterday and I didn't want to bruise the city with an umbrella, that limits me :) . Since I have short hair I have that feeling I don't look good in hats and caps and beanies. I would love to wear my hat, so maybe I'll give it one more chance. But in this cap I feel kind of funky. A different me, don't you think...? We went out with Babô, had some lemonades, Zuz also joined us. We haven't seen each other for a longer time, so we had lot of things to chat about. And since Babô is going to Lisbon for a half year, I wanted to farewell. And we made a photo together :) . Babô, enjoy it (you will love it, I envy you)!

MOŽNO NA mňa nie ste zvyknutí takto v šiltovke... Lenže včera bolo škaredo, pršalo a mne sa nechce chodiť s dáždnikom, ten ma obmedzuje :) . Od kedy mám kratšie vlasy, mám pocit, že mi čiapky veľmi nejdú. Ani klobúky (aj keď dám tomu asi šancu). Ale v tejto šiltovke sa cítim celkom funky. Taká iná ja. Či nie....? S Babô sme si boli len tak sadnúť na limonádku. Pridala sa ku nám aj Zuz, dlho sme sa nevideli, tak bolo celkom o čom. No a keďže Babô o týždeň odchádza fuč minimálne na pol roka, tak som sa chcela rozlúčiť. Aj sme si spoločnú fotku dali :) . Babô, maj sa tam pekne (ticho ti to závidím)!

Zara jeans and top / Boss Orange coat / Converse sneakers / Cos bag / (Martin's) Pull & Bear cap / Forever 21 necklace

23 comments:

  1. pristane! milá si v tej čapici a veru dáždniky ne-e!

    ReplyDelete
  2. tak přesně takový džíny bych potřebovala! :) super pohodový outfit :)

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz som kúpila v Zare v novej kolekcii, boli z tých lacnejších, choď pozrieť... a dikes :)

      Delete
  3. vyzeras/te super :)
    a kukam ze ake mas kulove kamosky, som vobec babo nespoznala :D

    ReplyDelete
  4. veľmi super to je, nos takéto kreácie častejšie
    a tie tvoje nohy, oh božské
    babô ňuňíček

    ReplyDelete
  5. ja miluju tvuj styl!ty dziny jsou nejlepsi!!mrknu do Zary

    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  6. Máš krásný kalhoty :) Přesně takové sháním!

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. jeeej tá spodná fotka§! :)

    ReplyDelete
  8. tu si uplna ťuťička! a hento ttriko zo zary som okukovala len žlté

    ReplyDelete
  9. Krásne :)
    Môžem poprosiť značku foťáku? :)

    ReplyDelete
  10. praveze sa ti mega hodia siltovky ku kratkym vlasom!
    nos ich )))

    ReplyDelete
  11. jeej, no tak ďakujem vám, ja ju teda asi budem občas nosiť :))

    ReplyDelete