Tuesday, August 13, 2013

SO RED

I JUST looooove this dress! I didn't meant to buy it at first (I don't wear red clothes that much), but when I tried it on, I just had to! It was so comfy and the cut was just great. And now I don't regret it at all, cause it's perfect. Well, our shopping trip to Vienna was successful, for sure...

JA PROSTE milujem tieto šaty! Najprv som dosť zvažovala ich kúpu (červené veci moc nenosím), ale keď som si ich vyskúšala, proste som musela! Boli super pohodlné a strih bol skvelý. A teraz to fakt neľutujem, lebo sú úúúúplne najviac. Nuž, náš nákupný výlet do Viedne bol úspešný...

COS dress and bag / Converse sneakers / H&M necklace / Koton earrings 

27 comments:

  1. nechcem znieť netaktne a drzo, ale nie si tehotná? ak nie, tak sorry, potom tie šaty robia taký efekt

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) haha, nie som. asi len najedená, to tak vtedy vyzerám :)

      Delete
    2. okej, dúfam, že som ťa neurazila, lebo na iných fotkách máš perfektnú postavu :)

      Delete
    3. úplne v pohode, ja tak naozaj niekedy vyzerám :)

      Delete
  2. určitě nevypadáš jako těhotná, máš perfektní postavu a máš prostě nejlepší outfity, ach ach

    ReplyDelete
  3. Mám ráda takové střihy i když zavání těhotenstvím..:))
    barva je taky super!

    ReplyDelete
  4. och konečne niečo, veľmi ťa to oživilo a krásne to kontrastuje s tým prostredím :) ale fakt tá prvá fotka je veľmi mätúca, treba si dávať pozor ako sa v nich odfotíš, lebo potom vyzeráš tehotne a ako keby si mala ešte 50kíl naviac, samozrejme to nemyslím v zlom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, nevyzerám, že mám 50 kg naviac!!! :)) ale dik ;)

      Delete
  5. Sú noazaj super, super a ešte raz super :) :D

    ReplyDelete
  6. tie šaty s converskami vyzerajú perfektne!! :)

    ReplyDelete
  7. Nevypadas tehotne. Super saty, takove mam nejradsi, jsou mega pohodlne :)

    ReplyDelete
  8. mne to chyba opasok, ja viem ze to je uz take ohrane, ale taketo dlhsie a volne sa mi moc nepacia, kazdopadne cervena ti moc ide a conversy k tomu su super volba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. s opaskom ich budem nosiť, keď budem naozaj tehotná :D

      Delete
  9. Šaty jsou skvělé materiálově a barvou, ale bohužel ten střih moc postavě nelichotí... Možná by to chtělo pásek...? :-)

    ReplyDelete
  10. Hned mi bylo jasný, že ty šaty jsou z COS. COS miluju, krása! :-)

    ReplyDelete
  11. vobec nie tehotne ani tucno preboha. skvelo!
    ja som svoje (tie prave) cervene saty este nenasla)

    ReplyDelete
  12. Skvelý outfit! Šaty + converse = najlepšia kombinácia :)

    http://bluechicberry.piligin.com

    ReplyDelete
  13. super su a bola by si super tehotná!

    ReplyDelete