Tuesday, January 07, 2014

THE CHOICE


I'M DONE, again. Sometimes I just can't decide. It's more than a year since I carry my notebook in temporary cases, bags or just without anything. So when I got this offer from Caseable to pick some case or even create my own design, it was like hit into the black. It took me few months (!!!), but finally I designed something I like. White marble is a classic for which my heart beats, but that green marble is ooooh so good! So, which one?

ZNOVA som v koncoch. Klasika. Niekedy sa proste neviem rozhodnúť. Je to už vyše roka čo svoj počítač prenášam všade v provizorných obaloch, taškách alebo len tak, bez ničoho. Takže keď mi niekedy na jeseň došla ponuka z Caseable, aby som si vybrala obal na čo len chcem alebo si dokonca navrhla vlastný, bola to trefa do čierneho. Trvalo to niekoľko mesiacov (!!!), ale konečne som sa dopracovala k niečomu, čo sa mi páči. Biely mramor je klasika, ku ktorej ma to ťahá, ale kresba toho zeleného mramoru je ooooh tak dobrá! Takže? 

21 comments:

  1. Ja ako praktický človek radím prvý zelený mramor, lebo biele veci sa rýchlo špinia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je pravda, prakickosť ma v tomto prípade ani nenapadla, takže ďakujem :))

      Delete
  2. Zelena a je to naprosto bozi napad, chci taky! :)

    ReplyDelete
  3. ber tú zelenú a neváhaj ani na milisekundu! :)

    ReplyDelete
  4. - tomu rikam dilema s velkym de ! obe varianty skvostny

    ReplyDelete
  5. prečo som ho ja nedala navrhnúť tebe! som zvedavá aký bude môj úlet :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) to som zvedavá aj ja, lebo podľa tvojho rozprávania... musíš ukázať :D

      Delete
  6. ten první určitě! je mnohem zajímavější, je v něm větší hloubka(??) sama nevim co plácám... :D jen mi to tak přijde. rozhodně bych si zvolila ten první. tečka :D

    ReplyDelete
  7. Ďakujeeeem, ste super!!!! :) Potvrdili ste mi to, k čomu ma to tak nejak podvedome viac ťahalo. Beriem zelený ;)

    ReplyDelete
  8. ano, prave som Ti isla napisat, ze podla mna j e d n o z n a c n e zeleny :) To je teda ten, ktory si si navrhla sama? Genialny napad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. obidva som navrhla sama :) a uz riesim vyrobu toho zeleneho, tak hadam to pojde! ;)

      Delete
    2. super! uz sa tesim na fotky s nim. :)

      Delete
  9. Ahoj, tvůj look byl zařazen do výběru Nejlepší looky 2013. Gratulujeme!
    Budu ráda, když se mi ozves na marketa.trpisovska@domodi.cz

    ReplyDelete
  10. to je mramor nie vlny?:D
    ja som mimoň

    ReplyDelete