Wednesday, June 12, 2013

BLOSSOM CAMOUFLAGE




WHEN I saw these photos I realized this is kind of camouflage style. The tree goes to my dress and blossoms match to my skin (I need more sun and vacation). Anyway, this dress I bought (with two other dresses) few weeks ago and it is so comfy, soft and wearable. To the city, beach, festival, everywhere. Yop! (And yes I know, you can see my panties on the first pic.)

AŽ NA fotkách som zistila, že som to dala v podstate na "kamufláž style". Strom ladí s mojimi šatami a biele kvety so zvyškom mňa (chcelo by to viac slnka a dovolenku). Každopádne, tieto šaty som kúpila (ešte s ďalšími dvoma) nedávno a sú neuveriteľne pohodlné, príjemné a vynositeľné. Do mesta, na pláž, na festival, všade. Tak tak! (A áno viem, na prvej fotke mi vidno gaťky.)

H&M dress, earrings and bracelet / Zara flats / secondhand belt / COS bag / Mango sunnies

20 comments:

  1. sexi riťka, super vlasy, krásny úsmev, koniec bodka :D

    ReplyDelete
  2. tobe to tak slusi pokazde!!
    miluju tvuj styl
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  3. že dovolenku :-D
    a si krasoň!

    ReplyDelete
  4. gaťky! super slovo :D tie saty ti neuveritelne idu! ze wau!

    ReplyDelete
  5. krásne fotky.. a tie šaty ti neskutočne sedia! :)

    ReplyDelete
  6. Tie saty su perfektne...neskutocne ti to takto pristane !!! :-)

    ReplyDelete
  7. Moc Ti to tady sluší! A ten účes také :-)

    World By Bella

    ReplyDelete
  8. jee toto je tak strašne dobré !!
    skvelá Dominika. :)

    ReplyDelete
  9. velmi velmi velmi slusia! ta farba je skvela

    ReplyDelete
  10. Krásna ako vždy! :) Veľmi pekné šaty.

    ReplyDelete
  11. Gatky su super a saty tiez..kolko stali?:)

    ReplyDelete
  12. staršne super toto a ten učas!

    ReplyDelete
  13. I'm not certain where you're getting your info, however good topic.

    I needs to spend a while studying much more or figuring out
    more. Thanks for great info I was searching for this information for my mission.

    Here is my blog: online english speaking course

    ReplyDelete