Tuesday, June 25, 2013

LOOKING DIFFERENT


IT IS quite shocking how can glasses totally change your look. When I bought these one, I thought I will be wearing them more often, change them for my contact lenses sometimes. Then I realized that I'm not that sure if they suit me or if I like them. Now I have to wear them. It's funny, I kind of got used to it, but I have to admit it is hard to pair clothes to them. So now I'm looking forward to put them finally away :)

JE AŽ zaražajúce ako vedia jedny okuliare totálne zmeniť váš výzor. Tieto som si kúpila s tým, že ich budem raz za čas nosiť, meniť za šošovky. Potom som zistila, že som si vlastne nie tak istá, či sa mi hodia alebo páčia. Teraz som však nútená nosiť ich. Je to sranda, už som si ako tak zvykla, ale musím povedať, že o dosť ťažšie sa k nim kombinuje oblečenie. Takže sa už vlastne teším, ako ich nebudem musieť nosiť :)

H&M dress, vest and bracelets / Zara flats and bag / Vouge glasses

7 comments:

  1. Ja sa teším, že zrak mám v poriadku a nemusím nosiť žiadne šošovky ani okuliare. Ale pristanú ti a aj šaty a vestička sú super :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Krásný fotky!:))

    U nás na blogu giveway!:)

    ReplyDelete
  3. Podľa mňa ti pristanú a celkovo si to skombinovala super :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  4. Mne sa okuliare veľmi páčia. Náhodou ti moc pristanú :)

    ReplyDelete
  5. oh tie balerínky sú parádne!

    ReplyDelete