Monday, June 17, 2013

VANILLA-LA-LA


WHAT CAN you make from one vanilla? And how many vanilla types do actually exist? Creme brûlée, vanilla milk, yoghurt with vanilla sugar and strawberries, vanilla extract, vanilla from Madagascar, Papua New Guinea, Tahiti, Uganda. About all these stuff was Saturday's Vanilla at five event under the direction of chef Tomáš Valkovič. We've learned a lot of things, tried lot of sweets (I was so piggish I soiled myself with creme brûlée). We got our own vanilla and I can't decide what to do with it now :) . It's great that guys from Sneaker Barber shop organize such events. (Would you ever match sneakers to cooking? This combination was quite eye-catching.) So...you already missed vanilla (your pitty), but Sneaker Barber will be opened till 7th July and you can still join some other event (or buy new sneakers)! 

ČO VŠETKO sa dá urobiť s takou jednou vanilkou? A koľko vlastne druhov vanilky existuje? Creme brûlée, vanilkové mlieko, jogurt s vanilkovým cukrom a jahodami, vanilkový extrakt, vanilka z Madagaskaru, Papui Novej Guinei, Tahiti, Ugandy. O tomto všetko bola sobotná Vanilka o piatej pod taktovkou zanieteného šéfkuchára Tomáša Valkoviča. Naučili sme sa všetko možné, ochutnali sme všetko možné (ja som bola tak pahltná, že som sa komplet okickala creme brûlée). Dostali sme svoju vlastnú vanilku a ja sa teraz neviem rozhodnúť čo s ňou :) . Je super, že chalani zo Sneaker Barber shopu organizujú takéto akcie. (Spojili by ste niekedy tenisky a varenie dokopy? Mňa by to nenapadlo, ale kombinácia to bola v skutku oči-lahodiaca.) Takže...vanilku ste už premeškali (vaša smola), ale Sneaker Barber funguje do 11. júla a iné akcie v ňom ešte stíhate (alebo si aspoň kúpite tenisky)!

5 comments:

  1. To vypadá naprosto perfektně !
    Vanilka je můj favorit, ze všech příchutí prostě nej!

    ReplyDelete
  2. prva fotka :) i keby som okickala, kaslat na to, vsak momentalne by som si dala creme brulee iba v podobe zmrzlinovej prichute :)

    ReplyDelete
  3. Jaj, nechcem byt puntickarsky nazi, ale neda mi, kedze som robila crème brûlée v Montreali 2 roky a isiel mi uz krkom. Taaakze crème brûlée :) + continue ton excellent travail!

    ReplyDelete