Monday, June 24, 2013

WEEKLY


YES YES I know, I'm a late and lazy blogger :) But the thing is, that I fought with some kind of illness the whole week, ignored all the bad symptoms until I got totally sick yesterday (three day before going to vacation) and now I have to be on antibiotics. Oooh...
1. Saturday's lounging on the net, I wasn't feeling good, but outside was much better than staying inside...
2. Since last Monday I'm a hipster with inflamed eye and glasses (I mean without my contact lens). There will be an outfit post as well!
3. I spent the whole day in the city center last Wednesday, it was like in hell with those 36 Celsius degrees outside. When I handled that, I can handle everything, huh. And I'm a master in blowing balloons :)
4. Wyclef Jean's concert at Ba City Beats. Have you been there? Quite disappointing for me.
5. New skirt, yeaah.

ÁNO ÁNO viem, som oneskorená a lenivá blogerka :) Ale je to tak, že celý týždeň som bojovala so svojim zdravím, ignorovala všetky zlé príznaky, až to nakoniec včera vypuklo a ja som pekne (tri dni pred odchodom na dovolenku) doma na antibiotikách. Aaaach...
1. Sobotné leňošenie v sieti, keď mi už nebolo úplne fit, ale v tom teple mi bolo lepšie vonku...
2. Od minulého pondelka jedine (hipstersky) s okuliarmi a zapáleným okom (t.j. bez šošoviek). A bude aj outfit post!
3. Vo štvrtok som strávila komplet celý deň na Hlavnom námestí, bolo to doslova peklo pri tých 36 stupňoch a keď som zvládla toto, tak už zvládnem všetko, hehe. Minimálne som majster vo fúkaní balónov :)
4. Koncert Wyclefa Jeana na BA City Beats. Boli ste? Pre mňa dosť veľké sklamanie.
5. Nová sukňa, juch.

8 comments:

  1. tá prvá top!
    a určite som to vedela, ale mňa vždy prekvapí že nosíš šošovky :-D vždy na to zabudnem

    ReplyDelete
    Replies
    1. noo, teraz nosím okuliare a stále si na to neviem zvyknúť. Ale šošovky dúfam soon :))

      Delete
  2. na té druhé fotce ti to moc sluší a super kalhoty! :)

    ReplyDelete
  3. Mne sa na tebe zrazu veľmi zapáčili krátke vlasy a takéto vlnité a proste take...strapato objemové.. :) Super..veľmi ti to pristane :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. jůů, ty botky na poslední fotce! <3

    ReplyDelete