Sunday, June 16, 2013

WEEKLY

I DON'T know how exactly has this week passed. Work, work, celebration of the birth of our friend's first kid, girls night out, pensioner disco at Friday night and lazy weekend. That's how it has passed...
1. Beautiful chocolate from Moscow. Yummy, chocolate is my sin.
2. Itcho visited us at work this week, we went bcd to our adolescent years, I blushed and get an autograph (and I have to say I'm not so into him).
3. Summer is here, we can all feel it!
4. With my treasure from Madagascar. I went to an event called "Vanilla at five" yesterday. Stay tuned... 

TENTO týždeň ani neviem ako ubehol. Robota, robota, oslava narodenia dieťaťa (nie môjho, to by ste si všimli), babský večer, dôchodcovská disko v piatok a leňošivý víkend. Asi tak to ubehlo...
1. Krásna čokina ešte od Maťa z Moskvy. Mňam mňam, čokoláda je môj hriech.
2. Itcho bol u nás v robote, vrátili sme sa do pubertánych čias, ja som sa aj začervenala a dostala autogram (a to sa mi ani až tak nepáči).
3. Leto je tu, je to jasné ako facka!
4. So svojim pokladom z Madagaskaru. Včera som bola na akcii "Vanilka o piatej", viac už zajtra na blogu.

9 comments:

  1. mňam, čokoláda :) té i já málokdy odolám :)

    ReplyDelete
  2. itcho je kjút ^^ :D
    ako prvé mi po vzhliadnutí tej vanilky napadlo, že to je pijavica :D

    ReplyDelete
  3. mnam vanilka a jeeej leto LOVE IT

    ReplyDelete
  4. jé itcho byl ze superstar prostě nejlepší:)) :D

    ReplyDelete
  5. Mňam, taky miluju čokoládu :).

    ReplyDelete
  6. kto je ten na fotke? fakt netusim

    ReplyDelete
  7. ááá, ta vanilka v ampulce :)

    ReplyDelete